Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

I can't drown my demons,

they know how to swim.

Κι όλο μου λεγε, θυμάμαι, να είμαι καλά-
πως θέλει να είμαι καλά.
Ωραία;
Ωραία.
Τι θα πει καλά;

Με ενοχλεί το παρελθόν μου.
Λένε, πως το παρελθόν μας είναι απλώς μια ιστορία.
Λένε, πως μόλις το καταλάβουμε αυτό,
δεν έχει καμία εξουσία πάνω μας.

Τα πλευρά μου πονάνε, κι οι πληγές δε φεύγουν.
Τίποτα δεν φεύγει πραγματικά από πάνω μου.
Όλα είναι εκεί- για να θυμάμαι.
Τι να θυμάμαι;

Θες να μείνω.
Πάντα ήθελες να μείνω.
Σου πήρε αρκετό καιρό να το καταλάβεις.
Σου πήρε τόσο καιρό που, δεν είμαι πια εδώ.
Κι αυτό θα σου πάρει κάποιο καιρό να το καταλάβεις,
και ύστερα κάποιο καιρό να το ξεπεράσεις,
και ύστερα κάποιο καιρό να το ξεχάσεις.
Και ύστερα, όλα ξεκινούν απ' την αρχή.
Γιατί όταν γυρίσω, θα γυρίσει και το συναίσθημα που
νόμιζες πως ξέχασες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου